10. Omerta (Omerta)
2004.04.11. 14:19
Frank elrulta a csaldot! Sajnos t akarja adni a knyvelsnket a rendrsgnek. Nylvn ezt nem hagyhatjuk, mert akkor vge a Salieriknek. El kell kapni s ki kell csinlni az reget. Elszr is menjnk a Knai negyedbe egy kis informcigyjts vgett, majd az Art Gallerybe, szintn e clbl. Miutn megvan a kell info, menjnk Luca mhelye mg. Itt tallunk 3 csvt. A kopasz nhny tsrt cserbe elmondja, hogy merre talljuk Franket. Mieltt tovbb folytatod a dolgot, gyzdj meg rla, hogy egy elg gyors gped van, mert kelleni fog. Egy Bolt V8 Roadster mr megteszi erre a feladatra. Menj Oakwoodba, ahol egy tvezetanimci fogad, aztn kvesd Frank kocsijt a reptrre. Miutn megrkeztl, mszrold le szpen a srcokat a szobban. Ha ez is megvan, akkor megint egy anim kvetkezik, arrl ahogy Frank menekl. Menj szpen utna, de figyelj, mert kzben tmadni is fognak. Vedd jobbra az irnyt, aholis egy res hangrt tallsz majd. Amikor a hangr mell rsz, jnni fog egy teheraut. Javaslom, hogy ldd ki szpen a sofrt, majd szllj be s gzolj mindenkit hallra. De azrt figyelj arra is, hogy milyen mennyisg tltnyt sikerlt mr bezsebelned, hiszen nem tart a jrgny sem rkk. Keresd meg Franket a hangr mgtti parkolban. Beszlj Frankkel, miutn kinyrtad az rzvdt, arra fog krni, hogy talld meg a csaldjt. Menj a parkol bal oldaln lv plethez, s ld meg a kt figurt, akik rt llnak. Mg egy lesz, bent az pletben. Beszlj a nvel s a lnnyal, majd Frankkel, majd vidd el t hozzjuk. Amikor megkrnek, hogy add oda a jegyeket, akkor menj vissza azokrt a legels szobba ahol bejttl, vidd vissza s add oda ket.
|